среда, 12. април 2017.

Novi Gravit ili Gravit Designer ili...



Do sada sam u nekoliko navrata pisao o Gravit-u zanimljivom projektu koji ide malim ali sigurnim koracima. Izgleda da su se ti koraci malo ukrupnjali. Naime, pre neki dan čitajući Medium naišao sam na vest "A new step for Gravit Designer" na trenutak sam se zapitao da li je Gravit i Gravit Designer ista stvar? Ni dok ovo pišem nije mi baš jasno, dva različita sajta, aplikacije se pomalo, ali ne mnogo razlikuju... Možda sam samo ja "požurio". No, kako bilo, promene su na bolje. Interfejs je intuitivniji mnogo lakši za snalaženje pomalo podseća na Skech  i na ostale modernije aplikacije, ali bez obzira na nedostatke to vrlo, vrlo upotrebljiva aplikacija. Preporučujem da je probate, možda Vam baš ona uštedi nešto vremena i novca. ;)

Korisni linkovi: Simplifying icon design, Design a professional logo using Gravit... 

Нема коментара:

Постави коментар

Популарни постови